Автоаксесуари Lifan

У нашому арсеналі товарів представлені автоаксесуари Lifan у досить великому асортименті, незважаючи на те, що нові моделі бренду вже не випускаються. Завдяки тому, що ринок України насичений автомобілями Lifan з пробігом, ми прийняли рішення не лише зберегти існуючий асортимент девайсів, а й на постійній основі доповнюємо та розширюємо їх перелік.
У нас Ви знайдете автоаксесуари Lifan для тюнінгу салону, екстер'єру автомобілів, та для технічних покращень.
Найбільш популярні запчастини для тюнінгу Lifan: спойлери, вії на передні фари, захисти двигуна, вітровики на вікна, рейлінги для перевезення багажу, комплекти підсвічування дверних ручок, хромовані накладки, підкрилки, бризковики, упори капота, дефлектори капота, авточохли перелік може бути більше того, що є у продажу, але це найпопулярніші позиції.
Якщо на сторінках нашого каталогу Ви не знайшли необхідний товар, напишіть нам, що Вас цікавить, і менеджери зроблять все можливе, щоб допомогти Вам. Так як ми не тільки продаємо товари для Lifan, але також ведемо You Tube Влог і статейний блог, пропонуємо вивчити історію розвитку бренду, щоб зрозуміти, наскільки можуть бути фієричні злети і такі ж глибокі падіння.
Сподіваємося під керівництвом нового власника марки Lifan, бренд знову радуватиме автовласників новими моделями авто та технологіями.
Історія розвитку компанії Lifan
Компанія Lifan стала однією з найпопулярніших у Китаї завдяки низьким цінам та широкому асортименту авто- та мототехніки. Транспорт цього бренду активно використовувався і в Україні в період з 2000 до 2013 року. Але після його попиту впала через конкуренцію з іншими китайськими заводами з доступними цінами, а також економічної кризи в нашій країні. Бренд повністю пішов з українського ринку у 2015 році. Сьогодні на дорогах можна побачити авто та мототехніку Lifan лише з великим пробігом. На своїй батьківщині компанія проіснувала до 2019 року і її активи придбав автоконцерн Geely.Вражаючі факти про марку Lifan
Розвиток бренду розпочався у 1992 році з невеликої ремонтної майстерні, де працювало лише 9 осіб. Але її послуги були наскільки потрібні у місті Чунцін, що незабаром власник Інь Міншань закупив деталі для виробництва мотоциклів. І дуже успішно: через роки компанія створила величезні виробничі потужності, розширивши випуск техніки вантажними та легковими авто. Серед фактів, що запам'ятовуються, про бренд Lifan:
- Стартовий капітал, з яким Інь Міншань розпочинав бізнес, становив лише 200 доларів.
- За час свого існування Lifan отримала 2000 патентів на інновації. За це вона була визнана у Китаї взірцем економічного розвитку країни.
- Назва марки в дослівному перекладі означає «мчати з великою швидкістю», що повторює логотип у вигляді трьох вітрильних човнів.
- Не всі проекти компанії були вдалими: економні моделі LF6361 та LF1010 вражали своєю низькою ціною, але бюджетні технології вплинули на експлуатаційні якості. Втративши велику кількість коштів, компанія почала орієнтуватися на конструкцію Citroen ZX, що дозволило створювати якісніші моделі.
- У 1990-х роках бренд Lifan випускав понад два мільйони мотоциклів на рік, що стало рекордом Китаю.
Примітно, що керівництво компанії не обмежувалося лише роботою над транспортними засобами: Lifan володіла футбольним клубом, виробляла спортивне взуття та мала власну виноробню.
Як розвивався бренд: основні етапи
Історія компанії відрізняється стрімким зростанням, величезними обсягами продажу та кількома провальними проектами, після яких компанія відновлювалася завдяки правильним економічним рішенням. У її історії було кілька основних етапів:
- 1992 рік. Робота ремонтної майстерні, що стане основою автомобілебудівної компанії. Власник поступово закуповує деталі для створення власної мототехніки.
- 1997 рік. Реєстрація компанії під брендом Lifan Industry Group та масове виробництво скутерів та мотоциклів.
- 2003 рік. Вихід автомобільний ринок. Спочатку у виробництві були автобуси, які так і не стали відомими на ринку, хоча експортувалися до різних країн.
- 2005 рік. Створення першого легкового автомобіля Lifan 520
- 2010–2015 роки. Активний вихід на міжнародні ринки. Потужності компанії поступово з'являються у різних країнах Європи, Азії та Америки.
- 2020 рік. Початок процедури банкрутства. Вже у першому півріччі продажі впали на 95%, і заборгованість компанії безперервно зростала.
- 2021 рік. У підприємство інвестує компанія Geely Technology Group та отримує всі права власності. Вона повністю поглинула бренд, який одержав нову назву Livan, і в планах з'явилося виробництво електромобілів.
Оригінальна компанія Lifan мала яскраву історію: її власники не боялися експериментів з інноваційними технологіями та постійно випускали нові моделі. Але висока конкуренція аналогічних компаній, що швидко розвиваються в Китаї, стала причиною банкрутства виробництва.








